Опис
У навчальному посібнику розглянуто концептуальні основи сутності стратегії, методології її формування та критеріїв оцінки її ефективності. Переосмислено необхідність формування стратегії підприємства в умовах VUCA-світу. Наведено стратегічні альтернативи розвитку підприємства та визначені фактори, які впливають на вибір загальної (корпоративної) та конкурентної стратегій, розкрито сутність та значення забезпечувальних (функціональних) стратегій підприємства. Приділено увагу деяким аспектам методоло- гії прийняття рішень стосовно реалізації стратегії підприємства. У посібнику наведено QR-коди з поси-ланнями на відеоматеріали, які ознайомлюють читача з історіями успіху відомих компаній.
Навчальний посібник буде корисним студентам і викладачам даної дисципліни, а також аспірантам,
слухачам інститутів післядипломної освіти та курсів підвищення кваліфікації.