Опис
У словнику в алфавітному порядку наведено визначення й тлумачення основних понять і термінів з управління сталим розвитком туризму, які характеризують: парадигму сталого розвитку туризму: сутність, принципи, критерії; туристську дестинацію як управлінську категорію сталого розвитку туризму в умовах глобалізації; систему механізмів управління суб’єктами господарської діяльності у сфері туризму;
економічний механізм розвитку підприємництва у сфері туризму; управління якістю послуг, як головний інструмент переходу до сталого розвитку туризму; стратегічні напрями та основні засади розроблення цільових програм розвитку в туризму; формування трансформаційного потенціалу розвитку суб’єктів туристичного бізнесу в туристських, дестинаціях та поняття щодо екологізація сфери туризму у контексті
сталого розвитку. Словник основних понять і термінів призначений для студентів для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація».