Маркетингова товарна політика: практикум

500 

Рік видання: 2025

Тип обкладинки: тверда, лам.

Розміри: 15,5 x 20,5 см.
Кі-сть сторінок: 157 с.

ISBN 978-617-8194-32-1

Переглянути зміст та технічні сторінки

Категорія:

Опис

У практикумі висвітлено повний перелік прикладних завдань, які повинні виконуватися студентами з метою отримання практичного досвіду при вивченні курсу «Маркетингова товарна політика». Зокрема, тут запропоновані завдання для виконання практичних робіт, спрямовані на застосування теоретичних знань до вирішення конкретних завдань, що наблизить студентів до реальних умов роботи маркетолога; лабораторних робіт, які дозволяють глибше дослідити методи та інструменти аналізу товарного ринку, оптимізації асортименту та оцінки конкурентоспроможності товарів. Містяться методичні рекомендації для виконання контрольних робіт студентами заочної форми навчання, які допомагають забезпечити належний рівень підготовки та самостійної роботи студента.
Запропоновано методичні рекомендації щодо написання курсового проєкту, що є підсумковим результатом
курсу. Виконання цього проєкту дозволить студентам систематизувати та закріпити отримані знання, застосовуючи їх до розробки власної маркетингової товарної стратегії. Для самоперевірки знань студентів у практикумі подано широкий перелік тестових завдань і теоретичних питань, які охоплюють основні теми курсу. Ці матеріали дозволяють студентам перевірити рівень засвоєння теоретичних і практичних положень.
Практикум призначений для студентів освітньо-професійної програми «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання, викладачів, науковців та фахівців, які працюють у сфері маркетингу.

Додаткова інформація

Мова видання

українська

Переглянути уривок з книги

Вам також може сподобатися…

Всі результати пошуку