Навчальний посібник, 2-ге видання. – 332 с.
ISBN 966-8340-17-5
У навчальному посібнику висвітлено основні проблеми мікроекономічного аналізу. Посібник носить системний характер і складений за нормативною програмою курсу “Мікроекономіка”, що викладається студентам економічних спеціальностей. Кожна тема посібника містить термінологічний словник, тести, проблемні ситуації та практичні задачі. Це дозволяє студентам краще засвоїти навчальний матеріал чи навіть самостійно опанувати ним.
Розрахований на студентів економічних вузів і факультетів. Може бути корисним викладачам, аспірантам, науковцям, фахівцям, що причетні до проблем мікроекономічного аналізу.
Гриф надано Міністерством освіти і науки України
Стислий зміст
Тема 1. Предмет і метод мікроекономіки
Тема 2. Теорія поведінки споживача
Тема 3. Основи теорії попиту та пропозиції. Ринкова рівновага
Тема 4. Еластичність попиту і пропозиції
Тема 5. Визначення індивідуального та ринкового попиту
Тема 6. Виробництво продукції
Тема 7. Витрати виробництва
Тема 8. Максимізація прибутку і конкурентна пропозиція
Тема 9. Ринкова влада: монополія і монопсонія
Тема 10. Ринок монополістичної конкуренції
Тема 11. Олігополія
Тема 12. Ринки факторів виробництва
Тема 13. Загальна рівновага та економічна ефективність